sa nån gonorée?

heii!

nu ska jag skynda mej att skriva ett inlägg och sen duscha så inte grannarna kommer och klagar..!
 
idag har jag iaf varit på skolan. vi fick kolla på våra bakterieodlingar och ni vill inte ens veta vad vi fick reda på vad som fanns på lite olika ställen! .. euw!
vi hade matteprov också, gick väl sådär. bara att vänta och se hur de gick med resultatet.

när jag kom hem frågade mamma om jag ville följa med till ica maxi och kolla och de ville jag såklart. vi åkte och hämtade upp kicki också så hon fick följa me :)
där köpte jag 2 vitamindrickor och ett barn lypsyl som luktar hallon!

när jag kom hem så snabbade jag mej att göra mej klar för dawes. de suger bara hårt att vi får sitta där i typ 45 minuter och vänta på att börja.. men men, de är värt de!
de gick iaf bra där, tråkigt bara att sofie var sjuk.. men vi kommer att ses imorron ändå! ;)

jaja nu ska jag in i duschen!
godnatt! :)

här är iaf en bild på en av drickorna jag köpte idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0