i have a cold..

heei!

ja de har inte hänt jätte mycket idag, jag har varit på skolan.. vi gjorde inge speciellt, typ såg klart på en film som var jätte bra! :)
inte mycket mer hände idag, elr jo! vi hade idrott sista lektionen och hade först teori i 40 minuter, sen var vi i gymmet i 40 minuter och där skulle vi prova på olika maskiner och så..

jag och Sofie tittade lite tsm och vi skulle först träna med hantlar, då skojjade sofie om att hon inte ville stå mot spegeln, då kom en ifrån ifrån den andra klassen vi har idrott med och sa att hon va tvungen att göra de av olika anledningar, fast vi inte hade prata eller nånting med han elr så.. sen när vi skulle ge oss på boxningssäcken eller vad de nu heter, då kom han igen och sa till mej att jag va tvungen att stå nära säcken osv, och visade hur Sofie skulle slå och oj, han är så speciell! visst de va shysst men vi skulle väl frågat om hjälp om vi ville ha den? ;) btw så va vi ju inte direkt seriösa (y) aja, jag höll på att garva ihjäl när han visade hur Sofie skulle slå på säcken ^^

nu sitter jag iaf och väntar på att desperat housewives ska börja! ;) gosh, jag älskar de programmet! ^^

jag ser fram emot lovet också så sjukt mkt, är inte bara lite skolless nu! -.-' aja, inte kångt kvar nu! sen fältstudie i två veckor direkt efter lovet så jag slipper skolan i tre veckor och de känns super bra! ;)
men jag ska ha fått bort min förkylning tills dess bara ;)

nä nu ska jag trycka i mej midda -.- men gör ett till inlägg sen! ;) kul att de iaf är några som läser bloggen! :D
kommentera om jag ska skriva om ngt speciellt? :)

btw, Dan är cool! ;)

hejdah!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahah, det va så jäävla rooligt ;p Och han lukatr ju så sjukt mycket svett också, går ju inte att vara nära han! tänk, jag ska ha teater med han imorgon!! :o haha!

2009-10-21 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0