Idool!

heei!

Idag har jag vare på skolan, inte gjort ngt speciellt :) Slapp sistsa lektionen som var datorkunskap så jag slutade klockan 12:20 idag, skönt!
Jag och kattis tog bussen tsm kl 14:20, jag skulle till Hackås och kattis till Sventavik och knäcka lite rygg (y) mysigt! ;)

När jag kom fram till Hackås var pappa inne på affärn som är typ 10 meter från där jag klev av så jag gick dit och hjälpte han lite snabbt att ta de han skulle ha.. Sen ville jag köra hem men jag fick inte köra första biten för de va "andra bilar" där, som jag såklart skulle kört in i ;)
Men när vi kom in på grusvägen fick jag sätta mej och köra ^^ Kom faktidkt upp i 55 km/h :D
Pappa klev av och hämtade posten så jag fick köra ner bilen helt själv ;) Javet att jag är bäst på att köra så länge de bara är att gasa och styra (y)

När jag sen var hemma och hade lämnat sakerna på rummet gick jag ner och fick ta Julia :') Jag gick runt med henne ett tag tills hon somnade.. Sen sov hon och sov och sov och sov men sen vaknade hon! Då tog jag upp henne och gick runt lite, och dansade (y)
Sen fick jag byta blöja på henne själv, och byta body ;) Ja kan ja! :D
Sötare får man leta efter! Men nu ska jag gå ner och se klart på idol!

Skriver senare ^^ Hejs!
btw, vem hejjar du på i idol? :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag hejjar på snygg calle! :D dudå?

2009-10-10 @ 13:57:05
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0