Julia <3

hääj!

Idag var jag på skolan hela dan och vi fick tårta! :D Mumms.. Sen har vi även lärt oss att tvätta personer (tränade på dockor).

När jag slutade gick jag med Kattis till henne och lämnade av henne sen gick jag till bb för att få träffa Lillemor och Julia! Gud så mysigt det var! Jag var där i 6 timmar :) Allt var bra med dom och dom var glada och trötta, vilket man förstår :) Jag fick även vakta henne helt själv medans Lillemor var på toan och när hon och pappa fixade utskrivningspapprena! Hon låg i sängen och sov så jag la mej bredved henne så höll hon i mitt finger :') Där låv jag och tittade på världens finaste lillasyster i typ en halvtimme, en halvtimme som jag inte skulle tack nej till att göra om! Hon gör dom sötaste minerna när hon sover ^^ Underhållande att titta på :)
Gosh, kan knappt vänta tills på lördag när jag får se henne igen! :) Jag älskar min lillasyster sa jag det? ;)

Vi fikade även på sjukhuset, vilket var mycket gott eftersom att jag inte hade ätit nån middag :)
Jag hjälpte till med att byta blöja på henne också, jag klädde på henne och vakta henne. :)  Åh jag vill tillbaka till henne nu! Myskte massor! Aja, dagarna brukar ju ruscha förbi så jag hoppas dom gör de denhär veckan också så det blir lördag snart! :)<3
Hon som jobbade på avdelningen gick fram till pappa också och sa "Jaha, så ni har en ängel som vaktar eran dotter?" Då skulle jag vara ängeln, det tyckte jag var fint sagt :')

Lite bilder från idag kommer när pappa har skickat dom :)
Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0