keewl

hallo!

nu ska jag berätta om kvällen i fredags som var livlig och kul! jag och fem stycken andra möttes på subway och några åt där innan vi gick vidare hem till sofie. där hade vi förfest och de va super kul! sen kom emma dit också!
vi hade höög musik, roligt folk och alcohol, vad mer behöver man? ;)

när vi hade fått nog hemma hos sofie gick vi ner mot stan och kollade lite, blev inlåtsa på busstorget (vi va på toan när hon släckte allt!) och vi fick sitta och vänta tills att vakten hade gått runt i hela byggnaden för att se om de fanns flera personer där men de gjorde det inte så hon låste upp och vi fick gå ut! :)

sen pinade annie och karl in på g3 medans vi andra lullade på ute.. sen gick vi till nån mack och mötte upp emmas kompisar som hon pratade lite med och jag och sofie satt och halvsov ^^

sen gick vi tillbaka till busstorget och skulle möta upp några av mina kompisar! när vi såg varann kutade alla allt vad vi hade mot varann och skulle krama om varann och de slutade med att alla vi ramlade först in i en glasruta och sen ner på backen och låg och garvade en stund innan vi tog oss upp igen! så idag har jag ont i ryggen och revbenen! ;)
när vi hade pratat klart drog jag och sofie och emma mot donken när emma ringede och sa att jag var tvungen att komma tillbaka så jag gjorde det och sen följde alla dom med till donken också efter ett tag..
när alla va på donken mötte vi märta och fredrik där inne, de va kul :)
sen kom en äcklig kille och satte sig vid oss och började prata och fråga om jag skulle med han hem till han och jag hade aldrig sett han förut?! men de gjorde jag såklart inte!

senare gick vi till stina en stund och pratade och värmde oss lite, de va myys :)
när klockan var halv tre åkte jag hem med nattbussen och dom andra drog till sina "sovställen"..

nu sitter jag här och är trött! men de är det värt! ;)
dax att sätta sig och kolla på tvn och äta chips och vänta på att möta upp syster! ;)

bilder från kvällen kommer en annan dag när jag har fått dom! ;)

godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vad tycker du om dem nya bilderna jag lagt upp i min blogg :)?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-10-04 @ 14:55:30
Postat av: Sofie

Haha, kvällen var fan kung! :D

2009-10-04 @ 16:43:08
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/
Postat av: Tolli

hahaha :')

2009-10-04 @ 19:12:49
URL: http://floffsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0