peace out!

heei!

somnade såklart ifrån datorn igår så de blev inget fler inlägg (y) aja, ikväll kom iaf Miw och hälsade på, trevligt, har ju inte träffat han sen 8:an? aja, sen han flyttade till Thailand iaf ;)
vi gjorde inte så mkt speciellt, jag gav ett nummer till han som tillhörde "en snygg tjej som hette Lisa" så han ringde å vem svarade då om inte våran gamla handledare som tydligen hade massor att säga för dom satt iaf och pratade på ett tag ;) humor kallas de (y)

-hur går det med engelskan då?
-jorå, de går framåt!
-ja, de kunde ju iaf inte gå sämre :)
-haha!

jag har varit på skolan idag åxå, vi gjorde inget speciellt, elr jo, vi träffade våra handledare till våra fältstudier! men jag kände redan dom jag ska ha lite grann som tur va ;) vi fick iaf sitta och fika med dom och prata och så.. de va chill ;)

min och kattis humor klår iaf alla andras!

Kattis: hurru fetto kom nu!
ingen reaktion..

Jag: MEN DE ÄR JU JAG!! :O:D
Kattis: haha även att du lyssnar till fetto?! ;)
Jag: hah, ja? :)


nä, nu ska jag plugga lite till och sen sova! somnar förmodligen INNAN jag börjar plugga, men vi har prov imorron på nerver och jag kan de inte! aja, hej IG..

heejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0