Snart fredag!

Heej!

Idag har jag bara varit på skolan och har inte gjort något speiellt där, Vi hade musik som sista lektion och läraren drog iväg med två st elever och lämnade kvar resten och sa att vi skulle "träna" på nån låt men ingen gjorde det alla satt bara och totaldampade! Sjuukt störigt. Aja, när vi slutade fick jag iaf skuts av en klasskompis hem.

När jag var hemma, fikade jag sen somnade ja, sov till 18:40 och min buss till dawes gick 19:00. Lika lyckat som alltid, jag fick kuta runt och leta som en galning efter mina träningskläder sen gick jag till bussen. När jag just kommit fram till busshållsplatsen märkte jag att jag hade glömt busskortet hemma och busspengar så jag fick låna av Jannie när vi skulle hemåt. Vi fick inga nya steg idag för att våran lärare var borta så vi hade en vekarie :)

Imorron är det änteligen fredag! Och vem får inte jag träffa då om inte Julia :') Och dom andra också såklart! ;) det ska bli kul och skönt att vila upp sig lite! Aja, jag ska dricka lite mer av min älskade nyponsoppa sen ska jag sova! Vi har sovmorron imorron också, häärligt! :)

Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0