herregud.

hallo! nu har jag äntligen fått igång en blogg :) hoppas att någon iaf kommer att läsa den?.. 

jag kom iaf nyss in från att jag åkt longboard med min syster som sprang! ramlade faktiskt aldrig, även fast de blev lite vingligt där en stund (y

vi hade bara en lektion idag och de va as härligt, vi samde bara soms där vi jobbar om islam för tillfället. vi hade även sovmorron till halv 10 och slutade klockan halv 12 naajs! Jag och sofie stannade kvar och åt lunch på skolan och sen satt vi och pratade och planerade lite inför helgen! peppp!
vi gick även till fiket efter någon timme(?) och köpte en muffins och en klubba. sen åkte vi hem vid typ 2 elr nått.


nu ska jag iaf göra mej klar och försöka plugga lite på bakterier, kuul.. ne men godnatt! ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag kommer läsa din blogg! :) Och jag är också fett pepp inför helgen! <3

2009-09-29 @ 17:16:44
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0