kallt ute nu..

heej! sitter och äter sallad nu och försöker peppa mej själv att åka ner till stallet för att rida lite.. dock går inte det så bra!
de hjälper ju inte direkt att det är så jävla kallt ute heller..! aja ska snart ta mej ork att gå ner och göra lite nytta.

idag när jag skulle hem från skolan fick jag först sitta och vänta på bussen hur länge som helst i kylan sen åkte en bil förbi och dom i bilen vevar ner rutan och säger nånting medans de fortfarande åker lite sakta men jag hade musik i öronen så jag hörde ingenting och orkade inte bry mej heller, jag såg bara att de va nån som satt i ens knä och alla i bilen glodde och hade ett stort smile på läpparna(?) har ingen aning om vem de va men aja..

nu ska jag äta lite mer sallad sen pallra mej ner! :)

jag älskar agnes, glöm inte de! :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilken fin tjej :D

2009-10-07 @ 09:17:06
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0