stinky?..

hallo!
 
jag sitter här och försöker samla ork till att skriva över svenskan till datorn.. HATAR läxor!..
idag lyckades iaf jag försova mej så jag missade bussen och fick ta en annan och kom lite sent men det gjortde inte så mkt! ;) vi hade brandövning idag också men alla i våran klass visste om det så vi hade på oss jackorna och väntade in att alarmet skulle börja "tjuta" men vi satt ch pratade och hörde plötdligt en låg röst säga "detta är ett brandalarm, lämna skolan" eller nånting sånt, vi hörde de ju knappt!? bra om de skulle börja brinna och vi inte märker nånting?..

de va även nått pucko som hade slängt stinkbomber inne på skolan idag så alla gick och höll för antiktet och höll på att spy! så jävla omoget! de är inte första gången heller.. aja hoppas folket som tydligen inte har mkt till liv skärper sig..! de stank iaf inte i vårat klassrum så vi sprang dit och kunde iaf andas normalt..

nej, nu måste jag göra klart svenskan.. HATA HATA HATA! bloggar mera ikv!;)


Kommentarer
Postat av: Oskar Ulfsson

Haha fan va du utrycker dig fjortisaktigt, mega fj0rtis här nu eller?

2009-09-30 @ 22:28:45
URL: http://ulfesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0